برگشت پذیر برای بیماران PKD با سطح کراتینین 3.2
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

برگشت پذیر برای بیماران PKD با سطح کراتینین 3.2

"آیا من باور نمی چشمان من وقتی که من تو را دیدم گزارش خون آزمون سطح کراتینین من از 3.2! من می دانم که به معنی بیماری کلیوی مرحله CKD من 4 برای کسانی که کیست بدخیم در کلیه ام تحت فشار قرار دادند شده است. من واقعا امیدوارم می تواند بدون درمان برای معکوس کردن وضعیت من وجود دارد. "

خانم کیمبرلی 38 ساله با PKD به مدت 10 سال بوده است. مبتلا به کمر درد و هماچوری ادامه داد، بسیاری از پزشکان، که، با این حال، تنها ضد التهاب برای او تجویز بازدید کردند.

با این حال، این داروها می تواند بدتر شدن عملکرد کلیه ها جلوگیری نمی کند. با گسترش ثابت از کیست، بافت کلیوی فشار دادن بدتر و بدتر، به غیر از درد مداوم پشت و هماچوری ناشی از این، عدم وجود خون و اکسیژن به سلول مقصر واقعی کلیه آسیب است، کاهش عملکرد کلیه .

"آیا درمانی برای جلوگیری از کیست من گسترش و کمک به نجات من عملکرد کلیه وجود دارد؟" علاوه بر خانم کیمبرلی، این تمایل صادقانه تمام بیماران مبتلا به PKD است.

همانطور که می دانیم، این کیست ها است که در واقع ناشی از هیپرپلازی کلیه لوله و مایع اپیتلیوم لوله کلیوی secreating در کیست است. به طور خلاصه، برای جلوگیری از گسترش کیست، برای غیر فعال کردن این هیپرپلازی اپیتلیال توبولار کلیوی لازم است.

از طریق بسیاری از تحقیقات استاد در SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری نشان داد که برخی از داروهای گیاهی که حاوی این عنصر است که می تواند عملکرد را انجام دهد. در همین حال، اضافه کردن طب گیاهی است که می تواند کمک به ترویج گردش خون در بافت کلیه، حمایت از تامین خون و اکسیژن را به سلولهای کلیه آسیب دیده. این کیست به دیوار نازک را، اجازه می دهد سیال به نفوذ به دیوار و بعد از ادرار تخلیه می شود. درمان طبیعی به عنوان طب میکرو چینی Osmotherapy به نام.

با یک دوره درمان، بیمار ممکن است احساس آشکار استراحت در پشت، پروتئینوری و هماچوری نیز ممکن است برطرف شود.

Elافزایش سطح کراتینین بازتابی از عملکرد تصفیه کلیه، کم است. این هم هدف نهایی از Osmotherapy پزشکی. با Osmotherapy پزشکی گسترده به معکوس سطح کراتینین 3.2 خواهد بود رویای دور نیست.

 





:: برچسب‌ها: بیماری کلیه پلی کیستیک، بیماری مزمن کلیه، کراتینین ,
:: بازدید از این مطلب : 297
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: